Nolifer

Alltså, jag orkar verkligen inte blogga. När jag har tid över så orkar jag inte skriva. Välkommen in i vuxenlivet med jobb fulla dagarna och med trötta kvällar. Gaaaahh!

Fredag: Jobb, stan med Sandra, hem, skjuts med Sofia hem till Jocke i Juniskär. Det var klassen plus nå kompisar till grabbarna grus. Åkte sen med Matilda in till stan, drog på Allstars och jag var där i typ 10 min (?) Fick för mig att möta upp Jullan på Irish, där jag då träffade Ogge och Ante. Fick sen skjuts hem av Viktor, skönt att slippa ta taxi :)

Lördag: Klev upp ur sängen runt fyra, lite smått tragiskt. Sen så var det full fart igen. Var hemma hos mig med järngänget och drog sen till Allstars, och denna gång var jag där inne också! Hehe. Träffade på en hel del folk, typ Ante, Johanna, Cassi och en massa andra. Vid stängning gick vi ett gäng till donken och åt, tog en stor taxi därifrån och plockade upp Tomas på vägen. Så det blev sent inatt.. Äsch!

Söndag (idag): Varit hos Matilda och övat med klassen på guldtrofé-dansen tills på torsdag, för då tar vi studenten och fyfan vad vi är bra! :D Nanana. Hm, hur snygg dansen är går att diskutera, men jag tror att det kommer bli roligt! Efter det fick jag skjuts med Andreas till stan där jag chillade med Sandra en stund. Sjukt mycket folk pga att det var nationaldagen idag.. Allvarligt, vem bryr sig? Jag är inte en av dem iallafall. Drog sen hem och jag har bara tagit det lugnt sen dess. Skönt. Kan behövas. Jobb imorgon. Varför berättar jag det ens. Jobbar. Varje. Vardag. Hela. Sommaren. PENGAR. NO LIFE.

Hoppar in i duschen nu, puss på det. Bilder från helgen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0