Mitt långa friska uppehåll har nu brutits

Då var det min tur att bli sjuk! Var grymt länge sen jag var sjuk nu. Det som känns jobbigast är jobbet, kändes inte kul när jag ringde och sjukanmälde mig imorse. Men vad ska man göra, är man sjuk så är man sjuk :/ Kände mig hängig igår också och jag hostade som ett tok, inte lätt att hosta och hålla på när man sitter i en kundtjänst och pratar i telefon! Idag blev det värre. Men vad ska man göra.

Vaknade imorse och sjukanmälde mig och sen somnade jag igen. Sen så klev jag upp ungefär halv fyra.. Haha, lyckat. Men sjukt skönt. Har inte orkat med ett skit, gjorde två mackor sen var jag helt slut. Samlade kraft i en halvtimme för att orka sätta mig vid datorn. Gud, så det är synd om mig. Och inte har jag någon som kan ta hand om mig heller :( Dåligt tajming att bli sjuk just idag, haha. I söndags hade blivit perfekt. Helst inte bli sjuk alls.

Sandra var förbi här nyligen och lämnade lite mat och hostmedicin :) Tack baby! Tur att jag har stöttande och bra vänner. July, du får vara min slav på jobbet imorgon ;) Hehe. Hämta vatten till mig och göra allt jag ber dig om ;) Om jag nu orkar ta mig till jobbet imorgon. Men förhoppningsvis, ja. Grymt skönt med kortvecka denna vecka, ledig på fredag! Gillas!

Nu ska jag ta mig ork att värma lite mat och lägga mig i sängen och kolla på CSI. Vilket liv man har när man är sjuk. KUL. Önskar du vore här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0