Make you feel my love

Vad har hänt de senaste dagarna då? Har mest bara jobbat. Varit med underbart folk. Varit glad. Varit besviken. Känt mig lycklig. Fått ångest. Blivit arg. Saknas bara att jag förstörde något genom att slänga de i golvet... Jo just ja, det gjorde jag också...

Är så grymt trött just nu, dags att lägga sig. Lång dag med jobb och sen fotboll. Nu ropar sängen efter mig. Jag säger hej till den med ett STORT leende.

Har varit med om drama idag. Hehe, men lite roligt var det fakitiskt....

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: cassie.

Jasså!! ;) Den är het, hur mkt kostade den? Glömde kolla priset.. hehe.

2010-07-20 @ 19:31:06
URL: http://cassistewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0