Just like a wavin' flag

Gårdagen var minst sagt speciell. Från en massa skratt till tårar.

Var först på Birsta med mamma, shoppade litegrann. Var sen med Cassi i stan och i Birsta. Shoppade lite till, hehe. Rea gillar vi! Åkte sen till Kungsbacka och umgicks med Sandra, satt ute i solen och njöt. Sen träffade jag Ante en stund som precis kom hem från Gotland. Gick förbi hemma hos dem för att även säga hej till hans familj, bruna var de hela högen. Skrattade gott åt livets roliga händelser. Gick sen hemåt med Sandra när Maxim körde förbi oss. Han plockade upp oss och följde med upp för första gången i min lägenhet! Fick sen skjuts med honom ner till Dahlströms. Där satt jag och Ida och väntade på fyra personer ur skaran som kom hem runt tolv-halv ett. Antes pappa gick bort. Hela kvällen/natten ägnades åt att ta hand om honom. Sörjer med er alla så fruktansvärt. Under 4 år hinner man bygga upp ett så pass starkt band, så gråter ni så gråter jag.

Sen så idag när jag kom hem har jag chillat. Var tvungen att få något i magen så jag, Sandra och Maxim åkte på Max och köpte varsin sallad. Gott, faktiskt. Satt oss och åt i hamnen där Mathilda var. Låg där som en uttorkad alkis i solen. Har varit helt död hela dagen. Sandra gick nyss hem och nu sitter jag här, lyssnar på Wavin' flag och bara finns.

Jobb imorgon. Börjar halv elva, riktigt skönt. Då hinner man ju till och med sova ut!

Ska ta ett långt bad och sen blir det att sova, tror jag. Jaja, tjahej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0