Glad midsommar!

Tänk vad tiden går fort, det är redan midsommar! Men..har lite bekymmer om vart jag ska ikväll. Till Bredsand, Juniskär, Alnö eller stan? Gaaaah! Eller ska jag hyra taxi till Gotland för att vara världens snällaste människa, eller ska jag vara ännu snällare och göra Linda sällskap som har Nelly hela helgen? ;)

På tal om att tiden går fort...idag har jag varit singel i ett halvår, teoretiskt sett. Inte praktiskt.. Jadu, blir ju lite mörkrädd.

Igår kom jag iväg till jobbet, skönt! Efter jobbet åkte jag till Sandra och satt ute med henne på gräset och solade och snackade skit. Sen gick jag in till Linda dit Magnus också kom. Solade i solariumet och sen satt jag och Linda och surrade ute länge, länge. Sen kom Emil och Ogge förbi, dem skulle skjutsa hem mig (jag är lat, två gator är alldeles för mkt) men slutade med att jag åkte med dem till Ottsjön för att bada. Fast jag badade inte. Vi var fyra bilar med en del folk och hälften typ badade. Hade också velat om jag hade badkläder :( Buhu. Jättevarmt i vattnet ju!

Åkte sen till Donken och åt, såklart ;) For sen hem till Emil och kollade på film. Halv tre var det dags att åka hem. Somnade sent för min smärta i magen har kommit tillbaka... God damn'it. Får panik.

Har sovit till tolv idag, yeeeyy. Skönt! Runt klockan tre kommer Henke och hämtar upp mig och då åker vi till Bredsand för att grilla! Sen kanske jag åker ut till Juniskär till Tommy som jag aldrig träffat, haha.. Julys påhitt alltihop ;) Men du är go du, gumman!

Nu måste jag ta en dusch, inte lukta usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0