Gårdagens midsommarfirande!

Tack alla för en trevlig midsommar!

Var först hemma hos Nathalie och grillade med lite folk :) Precis när vi hade lagt på köttet så började de spöregna, haha, lyckat! Men gott var det iallafall :) Fick sen skjuts hem till Sponne där Ankan, Emil och dem var! Åkte hem rätt sent. Knäppte inga bilder alls, lite tråkigt. Men dagen finns kvar i mitt minne iallafall :)

Vaknade "imorse" av att Sandra ringde, hon kom hit och efter en timme åkte vi ner till stan. Slängde i oss mat på donken, gaaah gott. Sitter nu hemma hos mig och jag lyssnar på musik och tänker på en person. Hmm, komplicerat dehär.

Jag kasta i mig kladdkaka nu och sätta mig ute i solen en stund. Kanske få lite mer färg. Jag har bränt mig på armarna. Fick MMS av Ante igår, hahaha, räkan himself! Snygg duuu ääääär asså. Jaja, herrrå!

Putang ina mo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0