Fly like you're high

Nej, jag är inte död. Jag är bara väldigt dålig på att uppdatera!

I tisdags efter jobbet träffade jag Sandra på stan, satte oss på Waynes uteservering med en smoothie och snackade skit. Som vanligt, hehe. Åkte sen hem till mig efter att ha snurrat runt lite på stan. Senare på kvällen kom Mazlum och Memet och hämtade oss. Vi åkte till Norra Berget, satt där med en brasa, cider och lite smått och gott att tugga på :) Sov som en stock när jag kom hem, kan jag lova.

Sen blev de onsdag, lillördag! Träffade Sandra efter jobbet, satt oss på stan med en glass :) Träffade på Ankan, Ogge och company och lite annat folk. Jag åkte sen till Oscar där det var en del folk från klassen! Fick skjuts med Andreas ner till stan vid elva, satte oss på Svenssons en stund. När gänget skulle på Stadshuset så åkte jag med Khadije hem :) Jag var nykter och duktig, fick en öl av Oscar, sen sa det stopp. Välkommen till vuxetlivet där man måste ta ansvar för att man jobbar dagen efter, Elin! Kan inte direkt påstå att jag kände suget efter att dricka heller. Jag är duktig, walla!

Idag har jag såklart jobbat, vad annars. Hehe. Mötte upp Tess och Sandra på stan, tog sen bussen hem. Mötte Fischer på gården som kom körandes i bilen, svinnöjd över att ha klarat körkortet ;) Grattis på dig, pojk. Ikväll har jag städat lägenheten, så nu ser man faktiskt golvet...

Ska hoppa in i duschen nu eftersom jag känner mig själv så pass väl att jag inte kommer orka de imorgon bitti...

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0