Tjejer ÄR korkade

Jag tycker att killar är svin, inte alla då men det är många som är de.. Men jag förstår när killar säger att tjejer är sjuka i huvudet. Igår på Memento fick jag även en bekräftelse på att det är så! Jag och Linda stod och dansade på scenen och där stod även en tjej och dansade för sig själv. Hon var verkligen slampig, ursäkta språket, men det var bara så äckligt. Jag och hon stod rygg i rygg och jag vet inte om hon tyckte att jag tog för mycket plats och var i vägen för hennes solodans eller vad de var för fel på henne, men HON PUTTADE NER MIG FRÅN SCENEN. Jag flööög som en vante. Och det är rätt långt ner till golvet från scenen om man blir knuffad. Jag blev arg och rusade upp på scenen där Linda stod och hetsade på tjejen. Till slut kom DJ:n och särade på oss. Men det kokade i mig hela kvällen. Tyvärr så fick jag inte syn på henne nå mer under kvällen...

Så killar, JAG FÖRSTÅR VAD NI MENAR NÄR NI SÄGER ATT TJEJER ÄR MYSTERIUM. Men man ska inte dra alla över en och samma kam.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0