Tjejen utan fritid och bloggork!

Ja, det är jag det! Nästan en månad sen jag uppdaterade sist.. Shit, dålig stil!

Vad har hänt då? Jo, en hel del! På gott och ont :) Eller faktiskt så har de inte hänt nå tråkigt sen sist.. :)

* Myst med mitt hjärta en massa massa!
* Har varit på Gatufesten och haft de trevligt
* Lärt känna nya härliga människor
* Festat, solat och badat med skönt folk
* Ante har flyttat, jag är där typ varje dag...hehe
* Agge har fått barn :D Wiie, grattis!

Det där var väldigt allmänt, detaljer orkar jag inte gå in på.. Eller ärligt så kommer jag inte ihåg allt jag gjort ;) Nu ska jag skärpa till mig när det gäller bloggningen!

Idag har jag iallafall varit ledig!! :) Riktigt skönt. Men dock så jobbar jag i helgen, hehe.. Men är ledig nästa fredag så de kan vara värt de så att man får långhelg nästa helg :) Sov ut till typ tolv, gick sen ner till jobbet en sväng. Och nej, givetvis gick jag inte från Granloholm, jag sov hos Ante. Så alert är jag inte ;) Lämnade nycklarna till Ante och träffade sen upp Sandra och Maxim på stan. Tog en sallad på Coffee House vilket händer rätt ofta, hehe. Sen gick jag och Sandra runt en sväng på stan. Drog sen hem till mig där jag skulle göra henne blond! :) Hon blev mörkguldblond eftersom hon hade så mörkt innan. Men jag tycker de vart bra! :) Nu sitter jag bara här hemma och väntar på Linda som ska dra med mig på äventyr ;)

See ya later aligator, bababa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0