Söndag, jobb och regn... Bläää!

Jobb idag då. Kommer bli en lugn dag, det kommer inte ringa in mycket alls känner jag på mig..

Gårdagen blev väldigt lugn och sansad, så klart. Pappa kom och hämtade mig hemma och åkte hem till Timrå för att äta sommartårta och bara umgås :) Ohälsosamt, men gott :) Han skjutsade mig sen till Birsta för att möta upp Sandra. Åt på McDonalds eftersom Birsta hade hunnit stänga innan Sandra slutade jobba. Mattias satt med oss en stund och snackade :) Ibland saknar jag tiderna då jag jobbar där, saknar folket och sammanhållningen. Men jag känner inte igen stället längre! Det är mellan fem och tio personer som jobbar kvar där sen tidigare.. Alla andra är nya. Det är en nackdel med att jobba på ett ställe där folk kommer och går, stämningen blir aldrig densamma..

Kvällen ägnades med Sandra hemma hos mig. Åkte även en sväng runt med Andre och följde med och fiskade.. Haha. Eller ja, vi fiskade inte. Men vi lekte med fiskarna han fick ;) Det gjorde även hans söta hund Macke :) Åhh, ibland blir jag så sugen på en hund jag med.. Men det får vänta.. :(

Vid ett ringer Ante mig och har tappat bort sina hemnycklar.. Slarvpick! Och inte hade han nå pengar heller. Och jag som är såå snäll och vääärldens bästa tjej så mötte jag upp honom på min gata och betalade taxin åt honom.. Jag, Sandra och Ante surrade på ett tag hos mig och efter ett tag kom Mazlum och hämtade Sandra. Jätteroligt att Ante somnade på 2 sekunder och snarkade dessutom.. Och väldigt kul att jag inte kunde sova, särskilt utav att han snarkade. Suck. Och nu ligger han dessutom kvar i min säng och sover medan jag sitter på jobbet.. Kändes tungt att kliva upp imorse, hade gärna bara velat ligga kvar i sängen med honom och mysa :(

Nu ska jag sticka iväg och hälsa på July som lämnar massa fina hälsningar på mitt bord.. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart gumman, i miss you.

2010-07-25 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0