Never the same

Jaha, då satt man på jobbet igen då.. Som alla andra dagar! Det kommer riktigt lite samtal idag, så nu har jag nog läst varenda kompis blogg nu. Plus Kissies då. På tal om Kissie så försöker Sandra dra med mig på Memento på torsdag.. För Bobby från Mammas pojkar (som Kissie håller på med..) ska vara där. MEN WOW, NEMEN SHIT ASSÅ?! Tss.. Kan ju tänka mig hur många fjortisar de kommer vara där.. Typ 15-16åringar som står utanför och inte kommer in :')

Tisdag idag då, dagarna bara springer iväg! I söndags var jag hos Ante, satt bara och myste framför tvn och slappade. Igår så åt jag en sallad på Coffee House med mamma efter jobbet :) Sen körde jag till Birsta för att köpa maaaat. Pratade med Ante i telefon när jag körde, men när jag skulle svänga in till Birsta i den där snäva kurvan så ropade jag hejdå till honom och slängde iväg mobilen. Haha. Fattar inte hur folk kan sitta och köra helt ostört och prata i telefon. Första och sista gången det händer, vet ju själv vilken damp jag får när folk sitter och kör 20 km/h och pratar i telefon... Hehe.

Körde sen hem till Ante, mamma följde med in för att se hur han bor :) Sen så tog vi bilen hem till mig för att hämta min cykel som Ante ska få låna för att kunna ta sig snabbare till jobbet. Tänkte inte så långt, inte förrän när vi var hemma hos mig så klämmer Ante ur sig att jag ska cykla hem nyckeln till honom.. (!!!) Den hade nog inte fått plats i bilen. Han körde hem och mötte upp mig utanför Ego. Väl hemma hos honom så tog vi de bara lugnt :) Som vanligt :)

Idag vette sjutton vad som händer. Snart helg! Hehe, är ledig på fredag så har långhelg :) Dock ska jag tvätta hemma hos Ante då. Så är inte ledig ändå.. Men men, tvätta bör man annars dör man!.. Typ.

Nu börjar de rulla in samtal :) Back in business! Snart rast :D Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0