Meningslös dag...

...ja, det har denna dag verkligen varit. Dags att styra upp den med något roligt, kanske?

Ledig idag så klev upp och sen var det direkt dags för mig att tvätta. Tvättade både mina och Antes kläder.. Fy, så snäll jag är. Jag är för snäll. Snällhet är definitivt en sjukdom som inte är bra i alla lägen!

Lämnade nycklarna till Ante på gymmet och nu är jag bara hemma. Har betalat räkningar och pillat lite på mitt CV, dvs att jag gjort sånadär tråkiga sysslor sen jag kom hem... OCH DET ÄR FREDAG?! Skärpning! Nu ska jag och Linda styra upp den här värdelösa dagen! Hade mer än gärna kunnat hoppat över den!

IIIIIIIIIIIIIHHHHHH! Så, nu har jag skrikit av mig lite :) Nu är jag glad. Typ. Hejja hejja! Ses ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0