HAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA kan inte sluta skratta, mer och mer information dyker upp och då kan man ju inte göra annat än att skratta ännu mer! ;D Och inte blev det bättre när man pratar med Sandra i telefon och det kommer upp på tal igen, hahaha. Jag fattar inte hur man orkar? Haha åh herregud. Bara för att du är blåst så behöver det inte betyda att jag är det ;D Snacka om olycklig människa som gör sitt sista försök till att lyckas ;D

Jag säger bara: Ante, Linda, Sandra ♥♥ You make my day ;D

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha förlåt men det måste varit det mest patetiska jag hört. i hela mitt liv. dax att ge upp, skaffa ett liv och en kille som älskar en kanske? du har gjort det, jag har gjort det. men man inser ju sånt när man börja fått pubishår iaf :)))))

2010-07-24 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0