Dilemma

Lördag idag då. Jag mår skit. Jag vill bara lägga mig ner i min säng och dö för en stund.

Åkte som sagt ner med Linda till stan en sväng. Vi båda hade så tråååkigt. Åkte runt och tog sen en promenad runt stan för att kolla läget. Var riktigt mycket folk på krogarna, men träffade bara på ett fåtal som man kände. Too bad!

Idag ska jag träffa pappsen en stund och sen kanske Sandra. Orkar inte göra något ansträngande. Känns som om jag ska svimma för varje steg jag tar :( Men men, kan inte göra mycket annat än att härda. Och jag är hungrig men har inge mat. All mat jag köpt står kvar i Antes kylskåp. Yes, lyckat!

Åhhh, skjut mig, vilken misslyckad dag. Behöver en kram från min boo. Men får vänta tills imorgon :(

Nu ska jag göra lite nytta.

Hur en människa kan vara så korkad..det förstår inte jag. Nog fattade jag att du var blåst, men inte så blåst! Burn in heeell, biaaaatch



Har letat efter en normal bild på mig och Linda, dock var detta den enda jag hittade.. Haha. Från 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0