Det kliar i fingrarna...

Good afternooooon!

Sitter på jobbet och det är ingen kö ovanligt nog. Har nyss käkat lunch från Blå Kiosken, mums! Tiden har gått grymt fort idag, riktigt skönt är det för jag är sjukt trött. Tycker ändå inte att vi somnade så sent inatt.. Jag och Ante satt och spelade tv-spel hela kvällen lång, haha :D Innan de var han på Birsta med några kompisar och handlade och efter det hämtade upp mig och mina tre IKEA-kassar full med tvätt, hehe.. Tjejen som snart är klädeslös!

Idag efter jobbet blir det en kvällspicknick med Kalas :) Hahaha! Hade glömt bort det smeknamnet.. De är bara vissa som fattar vem jag pratar om.. ;) Nu blir det tre nätter/kvällar utan mitt hjärta.. Då hinner man kanske sakna varandra, hehe.. Inte direkt så att man hinner göra de när man jobbar på samma ställe och är med varandra typ varje dag (a) Ikväll får han sällskap av Linda och Nelly :) Och imorgon ska jag på Memento och på fredag ska jag fira Lina som fyller 20 bast! :)

Satt ute förut och pratade med Gunilla, Ellertz mamma.. Började prata om Nina och insåg hur jävla mycket jag saknar tiderna så vi cyklade till varandra var och varannan dag.. Du var en sån solstråle, du kunde göra en kämpig dag till en bra dag. Vi saknar dig. En av världens mest äkta och bästa person. ♥ :(

Nä, nu måste jag ge mig innan jag börjar gråta.. Nu får det vara nog med dödsfall. Bara detta år har Antes mormor, hans pappa och Nina gått bort.. LIVET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!!!!!

Till något mer.. positivt. Var nyss på en timmes informationsmöte om ny iPhone 4. JAG SKA HA EN!!!! Det är allt jag har att säga. Jag SKA ha en. Var så säker! Love it!

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0