Äntligen är de torsdag!

Efter idag så är det helg för min del! Skönt! :) Men hua, vad trött jag är!!! Var med älskling, Linda och Nelly igår :) Lekte i lekparken vid gammkiosken uppe på Södermalm! Nelly körde verkligen slut på oss. Önskar att man hade samma energi som barnen. Efter att ha varit där ett bra tag så gick vi tillbaka till Ante. Kollade på Den lilla sjöljungfrun, haha :) Nelly valde givetvis film. Fick lite flashbacks från när man själv var liten.. Saknar tiderna, då allt var så enkelt! När lillan hade somnat så satte sig Linda vid datorn och jag och Ante slappade framför tvn :) Somnade inte så jättesent, men ändå är det zombievarning på mig..

Gick själv till jobbet idag. För första gången så började jag före Ante. Men nu är han också här :) Medan Linda och Nelly sover vidare (!!!) Ingen ro och ingen vila blir det efter jobbet heller. Då ska jag och Sandra till Birsta och inhandla kläder :) Sen blir det en lätt utgång ikväll på Memento med Sandra, Linda och Maxim :) Bobby från Mammas pojkar ska ju vara där och det nappade Sandra direkt på, haha.. Turklover. (Är han turk...?)

Tommy ringde mig precis, Ante och Lindas farbror ;o Han ville ha ett abonnemang hos oss, hehe. Det ska väl allt gå att fixa ;)

Nu ska jag proppa i mig min mandarin för att snart ha min rast. Soffan lockar. Jätte. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0