And here we go AGAIN.....!

Är inte på humör. Nä fyfan. Ska försöka att inte dra till med ett argbiggainlägg.

Igår var jag och Linda hos Petra och Johan. Kom dit strax innan nio och då var Johan huuuur full som helst. Fick ett glas vin av Petra och vi satt där och sällskapsdrack bara. Runt halv elva drog jag och Linda ner till Memento (idag igen..) och gratis inträde även denna gång ;) Träffade Billy och Micke och en hel del annat folk :) När Memento stängde drog vi fyra till Allstars! Tog sen en taxi med Linda, även den blev gratis.. Hehe. Billig kväll må jag säga :)

Somnade runt halv fem och var rätt irriterad. Och var fortfarande en bitch när jag vaknade. Orkar inte med sånt här. Varför ska inget kunna gå min väg föööööör!!!! Gaah. Nu slipper jag gå naken iallafall för Ante kom förbi med mina kläder alldeles nyss. Skulle behöva en myskväll med honom där vi bara tar hand om varandra men den jäveln ska ut ikväll så jag får ingen myskväll!!!!! :(

Nu blev det ett surt jävla inlägg ändå. Skitsamma. Jag är bitter idag. Och jag har anledning! Och inte tänker jag sitta inne ikväll, nu jävlar Linda slutar vi att pilla i naveln och tar oss i kragen! Här orkar jag inte sitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0