Träningsvärk!


Givetvis har man träningsvärk sen jag och Mary tränade igår. Känns som om hela överkroppen håller på att gå av, typ. Äh, vill man bli fin får man lida pin! Hehe.

Efter träningen gick vi från Nacksta in till stan. Duktiga flickor! Hade inte ätit middag än så var svinhungriga, så vi gick in på Statoil och köpte varsin korv med bröd, haha. Sjukt underskattad "maträtt" faktiskt. Sen åkte jag hem och Mary hem till sig, buhu. Efter ett tag kom pappa förbi hos mig för han ville se hur det blev med tapetseringen. Sen runt halv elva åkte jag med Ante till Donken, haha. Träffade honom på gymmet och vi sa att vi skulle höras senare. Och senare blev halv elva...

Sov hos Ante, palla inte gå hem. Han började jobba kvart i elva så de var bara för mig att kliva upp och han skjutsade hem mig. Men nu är jag trööött. Ska snart slänga i mig lite Blå kiosken-käk som blev över häromdagen, mums. Sen ska jag göra något åt alla jävla grejer som ska upp till förrådet. Orkar inte, men måste.

Klockan fyra börjar jag jobba, slutar runt halv ett. Känns lite tungt med tanke på att nästan alla från jobbet är hos Klas och firar honom. Suck. Hade också velat de. Men aa, jag tjänar pengar och dem gör av med pengar, hihi.

Får se vad som händer efter jobbet då, om jag svänger förbi dem (om dem nu är kvar) eller om jag bara åker hem och sover. Det visar sig väl!

Bäst man sätter igång då! De står nämligen kartonger och påsar överallt..

/Elin




Jag och Mary. Puss på diiiig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0