Sviiiiiiinkallt


Ja, de har de minst sagt varit idag! Skola imorse, klev upp halv åtta och temperaturen ute var -28. Kände mig verkligen peppad för att gå till bussen och från bussen till skolan. Jag dog nästan. Men bara nästan.

Och varför inte starta med ett prov första lektionen efter lovet?! Hua. David is killing me. Efter skolan virrade jag, Khadije, Mariam och Ingrid runt på stan en sväng. Kollade på en del kläder men hittade ingenting, som vanligt. Så sjukt kräsen jag har blivit, de är så trist! Fast plånboken gråter ju inte direkt. Den leeeeer :)

Är hemma nu dårå, har lagat mat och faktiskt pluggat lite. Känns lite lättare att plugga nu, vet inte varför. Eller aa, jo, de vet jag nog. Sen så kom Ida och hennes kille hit, hon skulle testa en del kläder som jag inte kan ha längre. Blev lite bättre i garderoben iallafall!

Vad ska jag göra ikväll då?..
Har faktiskt vant mig riktigt bra vid att vara ensam, bättre än jag trodde. Förut kunde jag knappt vara ensam hemma för jag fick panik, kände mig så ensam och ville bara vara med dig.

Det ligger kläder exakt överallt, kanske ska ta och städa upp de. Och kanske ta och plugga lite. Och kanske slänga iväg ett dumt, onödigt men empatiskt sms? Vem vet. Ingen vet när de gäller mig, inte jag själv heller..

You build me up, you break me down, my heart it pounds YEAH, you got me...


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0