Skrikig och skrattig måndagskväll


Paranormal Activity - se den, men för fan inte själv. Ha alla lampor tända, eller ännu smartare, se den mitt på ljusa dagen. Vi satt på helspänn hela filmen, jag var livrädd. Och allt var så verkligt. Vi var till och med tvungna att gå in på youtube och kolla så att dem levde, haha. Mer än så säger jag inte. Men se den!

Vi spelade även poker, vem vann? Rätt gissat. Inte Kaj, haha. De stod mellan mig och Kaj på slutet, jag hade nästan inga marker men det slutade med att jag spelade av henne allt och vann! Straffet var att ställa sig på en stol på min balkong med byxorna nerdragna och stå där i en kvart. Haha! Bilder på den frusna Kaj kommer nog upp imorgon ;)

Alla drog för sissådär en timme sen, så nu är jag själv. Gissa hur de känns?! Jag blir rädd av minsta lilla ljud och får för mig att någon andas i mitt öra! Åh nej, jag håller på att bli galen. Åh nej åh nej åh nej.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen (och nej Mary, du ligger inte under min säng) och kolla på lite komedi! Behöver skratta lite nu känner jag.

Idag togs ett stort beslut. Och jag vet att det var det enda rätta.

Imorgon är båda lektionerna inställda, ska bli såååå skönt att sova ut. Ska nog flytta sakerna upp till förrådet och kanske träna? Låter vettigt. Fast olikt mig. Men någon gång måste man trotsa sig själv och det man egentligen vill...

Godnatt då, vettja. Eller fröken kommer nog somna vid typ... två?

Ha en trevlig tisdag imorgon med en massa plugg och jobb medan jag sover! Nanana :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0