Sista dagen på lovet...


Det här lovet har gått sjukligt snabbt! Åh, vill inte börja skolan igen...


Idag har jag sovit som en stock, syster väckte mig vid halv ett med ett sms: "Vill du hjälpa mig att städa min vind?". Så de var bara att hoppa upp och gå iväg till henne. Hittade en massa roliga saker från gamla tider, massa gamla fotoalbum och sånt. Åh, jag vill vara liten igen :') Allting var så mycket enklare då...

Vid tre kom två av mina favoritbrudar till mig, Mary och Khadije. ♥

Vi spelade neger/president, åt chips, rökte ispinnar och snackade en massa skit. Jag blir så glad när jag är med er. Ni är så knas!

Ikväll har jag ätit mumsig middag hemma hos mamma. Syster och Robban var också med. Det var längesen jag åt "riktig" middag, blir inte samma sak när man bor själv... La även in lite bilder på Facebook när jag ändå hade tillgång till ett internet som vill fungera normalt.

Just nu funderar jag bara på att lägga mig i sängen och kolla på film. Men vilken? Män som hatar kvinnor eller Madagaskar 2?

Life is a game, how do you wanna play it?
/Elin


Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

Babe, jag kommer hem till dig något med en ost och skink paj. Eller så tar jag med mig grejor till dig och lagar den där. Så vi har något att äta. :)

2010-01-07 @ 11:59:21
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0