Seg söndag


Jag har verkligen inte gjort ett skit idag. Klev upp två och sen dess har jag bara suttit vid datorn, kollat på film och bråkat i telefon. Och via sms. Folk är ju inte riktigt kloka i huvudet. Och du slutar aldrig att förvåna mig, alltså. Så sjukt irriterande att man inte kan vara ärlig heller, att bara säga som det är, hur jäkla svårt kan det vara? Sjukt besviken och arg på dig nu, dina ord betyder ingenting längre. Aldrig kan man lyssna och tro på dig.

Har suttit och gjort listor på Spotify, så nu sitter jag och poppar bra musik, hehe. Hittade även gammal musik som man glömt bort, sånt som jag lyssnade på för flera år sedan. Major Lazer feat. Nina Sky - Keep it goin' louder spelas just nu, sjukt skön.

Nä, ska väl kanske ta och käka lite och städa lite. Måndagsmys imorgon med älsklingarna. Och så börjar vi med filosofi imorgon... Ser INTE fram emot.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0