Såååå trött...


Det var länge sedan ögonen bråkade med mig vid den här tiden.. Strax efter sju, liksom. Var uppe till fyra inatt och pluggade som ett djur, hade prov första och sista timmen. Så det är väl kanske inte så konstigt. Och så tre prov till på torsdag.. Bit i de sura äpplet, iiihhh!

Igår så var mina darlings hemma hos mig! Vi åt paj, lekte sanning eller konsekvens med en sån där kortlek och så slutade kvällen med att alla satt och pluggade, haha! Jag älskar er! Verkligen ♥

I söndags städade jag lägan så att den var ren och fin. Jobbade 13-17, men jobbade över så var inte hemma förrän typ sju. Var med Ante ett tag på kvällen, kollade på Scream som gick på tvn. Haha, snacka om att skräckfilmerna har utvecklats mycket sen den gjordes.

Lördagen blev också lyckad, jag och Nathalie slappade lite men ägnade mest kvällen åt att vara i lokalen som Jocke och company hade hyrt. Riktigt roligt hade vi! Folk sprang omkring i kallingar, badkläder och handdukar och allt möjligt eftersom det fanns en jacuzzi och bastu där :) Trrråkigt skönt.. Vill ha!

Är hos pappa nu, har varit på Fresks och kikat lite på tapeter och sånt. Var på stan och skulle betala kryssningen men så var det stängt. Suck. Åkte sen till pappa, vi lagade thailändsk middag tills Jane kom hem. Nu sitter jag här och nu ska jag ge mig iväg till "mitt rum" för att... plugga. Som vanligt!

Men snart är det över! Snart, snart, snart... Längtar.

Tjarå dårå!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0