Påfrestande dag..


Det har hänt mycket idag, både på gott och ont.


*Andreas mormor Astrid lämnade oss idag... Riktigt tråkigt, tyvärr är de så de är, livet är ju orättvist som känt är. Tänker på alla som sörjer, och dem personerna betyder väldigt mycket för mig och hon har varit en del av mitt liv och mitt hjärta hoppade ur kroppen när Andreas berättade att hon avlidit. Vila i frid :(

*Har haft tre mördarprov idag, hoppas hoppas hoppas att de går rätt väg!
*Har tapetserat om köket och suttit upp två hyllor, riktigt fint! Bilder kommer.
*Jag har fått igång mitt nya internet! Så nu jäklar går de fort när Elin är ute och surfar :)


På tal om surfar...


Imorgon ska jag vara med Mary ;) Vi ska träna, hihi. Då jävlar ska döfläsket få röra lite på sig. Efter de, ja, vad ska jag göra då? Det har jag ingen aning om. Men det brukar lösa sig på ett eller annat vis.


Nu ska jag ladda ner lite trevligheter, har ju värsta internet i några månader nu så lika bra att sätta igång dirr! :D

Tänker på er. ♥

/Elin


Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

hahah på tal om surfar x) <3

2010-01-14 @ 23:12:22
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA japp!:D

2010-01-14 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0