Ooops!

Det blev inge mer skrivande igår kväll, bad girl.

Efter skolan igår så åkte jag ut till jobbet med Kaj och åt, inge jobb för mig den gången! Efter ett tag kom syster och Mary och vi gick till Mediamarkt där jag köpte nya hörlurar till ipoden. Dem är jättefräna! Hihi, ska nog knäppa kort på dem så ska ni få se. Kostade 99:- också, inte alls farligt dyrt.

Sen så gick vi ner på Birsta city. Jag köpte leggins och sånt där välbehövligt. Tror nästan jag ska lämna tillbaka en förpackning med två, blir så mycket pengar och de finns annat som pengarna ska räcka till. Aj aj, vad gammal jag lät där...

När klockan blivit en del så åkte Mary och jag hem till mig och hon diskade åt mig, puss på henne för de! :*

Vi gick ut en sväng med Douglas, Fischers hund, men sen var de dags för Mary att åka hem :( Efter att ha gått en bit så gick jag till Fischer, kollade på The Benchwarmers och det slutade med att jag slocknade hemma hos honom, haha. Jag vaknade upp vid fyra utav att jag drömde att någon hade tagit sig in hemma hos mig och tagit allt värdefullt och som betydde något för mig. Hua.

Gick hem till mig imorse och gjorde mig iordning lite, sen så var de dags för Matte C halv nio. Jag tror faktiskt att jag börjat haja en del! Wie. Sen så åt jag lunch med Adam, blev en del deeptalk om hur killar är och tjejer och allt sånt :) Sen så joinade även Mary oss!

Idrotten efter lunch var väldigt onödig. Min lärare sa "hej Elin, du är VG i idrott, så du vet" sen så var den lektionen över. Öh? Så nu är jag hemma, klockan är strax efter ett liksom. Väntar på att Mary ska sluta skolan så att vi kan åka och träna. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det finns så mycket att välja på, men man ska veta vad man vill göra också. Hm. Beslutsångest...

Nu måste jag skriva klar en skoluppgift som läraren gärna ville ha in idag. Bra att han kom med de idag. Pära...

/Masssssa kramar från en glad Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0