Old times...

Har precis suttit och kollat igenom mina bilder på bilddagboken, är inte aktiv där längre för jag tycker att Facebook är så jäkla mycket bättre. Hittade en massa gamla bilder, från 2007 till tidigt 2009. La upp dem på Facebook, fast vissa bilder kan man ju inte lägga upp för då blir det ju ett jäkla liv kan jag tänka mig, dock inte från den man kanske tror. Finns mycket fjollor där ute som reagerar muppigt.

Hade inte direkt något att göra ikväll så tänkte göra lite nytta. Hittade ett "spel" där man lär sig om trafiken och så, typ trafikregler och sånt. Dock vägrade skivan funka i min dator. Blä. Besviken man blev.

Istället har jag suttit och mixtrat med alla listor och vad man ska göra och köpa osv. En massa! Har mycket att se fram emot nu. Lovely.

Jag ser livet med helt andra ögon nu.
Det är lätt hänt att man sätter sig på ett tåg som man är övertygad om att de är rätt tåg. Men sen när man kommit en bit på väg så inser man att de kanske inte var de? Man hoppar av tåget och tar ett annat och känner på en gång, de här är rätt tåg. Det är denhär vägen jag ska ta.

Jag kanske är lite djup, men någon kanske fattar. Slösa inte bort era liv, man är bara ung en gång i livet. Sitt inte vid köksbordet när du är 40 år och ångrar att du inte tog vara på ungdomen. Livet är en resa, men var inte borta alltför länge, för då missar du allt de andra som hör livet till på hemmaplan.

Jag har hittat min plats nu. Nu vet jag vem jag är. Ensam är stark, så många sidor av mig som har kommit fram den senaste tiden. Äntligen känner jag mig hemma. Jag har börjat fått andra intressen och börjat koncentrera mig på helt andra saker, som skolan, vännerna och träning. Jag trodde jag hade allt jag ville ha förut, men nu vet jag att jag hela tiden hade fel. Think about it...

Lev livet ♥ det är vad de är till för, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0