Nattinlägg

Hej... Jag kan inte sova.. Nej. Det går inte. Tur att man är ledig från skolan imorgon då, höhö.

Som idag då! Jag sov ett bra tag, sen så tog jag, syster och Robban bussen till Birsta. Han skulle jobba men jag och shorty tog en sväng på Birsta City ;) Jag lämnade tillbaka några leggins som såg ut som skräp på kroppen. Handlade även mjölk. Hehe, mums. Mjölk är underskattat! (skulle haft en gilla-knapp här nu)

Efter Birsta-trippen var jag hemma hos syster! Åt mat och kollade på Paradise Hotel. Åh, less jag blev när Stefan åkte ut :( Han var min favvo. För han är ju så ful... Eller!? Tror inte de va 8-|

På vägen hem pratade jag med Ante i telefon, surrade om lite allt möjligt. Kul att höra hans röst igen, höra att han lever liksom. Tvivlar inte en sekund på att han lever som faen, men aa. Han stortrivs nog.

Sen halv tolv har jag suttit och laddat ner musik och lagt in de på ipoden. Måste ju ha musik till bussresan, annars blir jag ju knasig.

Idag (tisdag) ska jag först få besök av Mary mitt på dagen, handla mat med mamma, gå på stan med Johanna, Kaj och Angelica och också äta med dem. Sen ska vi ha myskväll hos mig och så ska de sova över :) Mys, säger jag bara.

Njuter till Rihanna - Te amo just nu. Den låten är så mysig.
Gud vad mycket mysande det blev här nu.
Kanske ska ha en mysig dejt med kudden nu? Det är ingen dum idé.

God natt och sov så gott säger nattugglan Elin, bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0