Morsning!

GUD så skönt det var att sova. Vaknade runt halv tolv, smutt som bara den.

Som vanligt så sprack mina planer för dagen. Ska vara med Kaj tills hon börjar jobba klockan fyra. Sen blir det kanske träna vid halv fem, om jag hinner. Men lär ju inte göra de.

Jag fyller år om mindre än en månad och jag har lite bekymmer. Jag har kompisar i så många olika gäng så det blir väldans mycket folk. Så jag funderar på att dela upp de på två helger. Eller? Typ 12e och 20e februari? Åh, beslutsångest.

Sen så stör jag mig sjukt mycket på folk som inte står för de dem gör. Passar just nu in på två falska människor, en påfågelgronk och en annaaan... Bara för att inte dem står för sitt så är det jag som får skiten. Men jag skakar bara på huvudet och förundras över hur svarta dem är inuti. Är trött på att ha psykos runt omkring mig. Tur att dem är ute ur mitt liv nu :)

Snart kommer Kaj, tydligen. Opps. Dags att hoppa in i duschen då, kanske? Jao.

/Elin

When love takes over...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0