Morrnmorrn!


Kan inte påstå att den har morgonen har varit en god morgon, näe. Vaknade halv tio, trött som ett as klev jag upp och hann med bussen som gick kvart i. Kommer till skolan, nemen SYND ELIN, du börjar halv ett! Me like... Not!

Sitter i datasalen nu och luffar, ska nog gå upp till bibblan och plugga lite nu. När man sitter vid datorn så blir det inget gjort. Även fast man försöker så blir det att man går in på facebook och att man sen fastnar där!

Efter skolan idag så ska vi b-rudar betala kryssningen och sen måste jag väl hem och plugga... Kul. Kanske ska jag skämma bort mig själv med tacos ikväll? Eller kanske inte. Beror på hur lat jag är. För lat är jag, helt klart.

På tal om kryssningen så ska jag, Johanna, Khadije och Angelica ta en kryssning till Åbo den 28 jan :) Ska bli kulikul. Inga killar, bort med dem! Ser fram emot buffén, så jävulusiskt gott. Och så gratis öl och vin. Fast jag dricker inget av de. Har hytten vid diskoteket, kan se framför mig när girlsen krälar in till sängen, haha.

Ska bli kul iallafall! Händer alltför lite i mitt liv nu. Eller kanske för mycket? För lite av de roliga och för mycket av det tråkiga.

Och dig vill jag ju nästan bara knöla ihop till en liten boll och slänga ut dig i havet.. Grrrr.

Nä, nu ropar bibblan på mig. Och böckerna. Buhu.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0