Måndagsmys! ♥


Har haft en ganska skön dag idag. Slutade vid två, snurrade runt i stan ett tag och träffade Cassi och surrade lite med teleshopen-grabbarna. Sen kom Kaj och vi gick runt och kollade på lite kläder innan vi tog bussen. Hon åkte hem, men snart kommer hon hit, hihi. Och så kommer alla andra underbaringar. Vi ska kolla på Paranormal Activity som jag laddat ner och så ska vi väl spela poker och mysa :) Ska städa lite här hemma innan dem klampar in. Och så ska jag äta lasagne, wiie.

Måste bara berätta en sak som bevisar att jag är född blondin, haha. Mamma var förbi hos mig medan jag var på skolan för att hämta kläder som jag växt ur. Och så när jag kom hem förut så hade hon köpt förlängningssladdar, glödlampor och sånt där som jag behövde. Och så hade hon köpt pizza och så skrev hon en lapp och la på köksbordet där det stod "Du har pizza i frysen, puss puss". Haha, vad gör Elin då? Jag skrev "Tack" på lappen. Whaaat?! xD

Inte riktigt frisk, nej.


Kommentarer
Postat av: Syster

Det är ju det jag alltid har sagt! Du är ju blondin!!

2010-01-18 @ 19:34:20
Postat av: Lillasyter

Määähh! Mamma skrattade en aning i telefon iallafall när jag berättade vad jag gjorde ;p

2010-01-19 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0