Keep it goin' louder

Då var man hemma igen då. Har varit en skön dag idag. Kaj kom hit vid halv ett, då tog jag en dusch och de tycker hon tydligen var jättesocialt med tanke på vad hon skrev i sin blogg, haha.

Vid två tog vi bussen till stan där vi av ren slump träffade på Mary. Hon hade inget att göra så hon hängde med oss till Birsta. Där åt vi och så, sen så var det dags för Kaj att börja jobba. Då tog jag och Mary bussen hemåt, sen dess har jag bara myyyst med mig själv.

By the way, jag hittade min kamerasladd. Den låg i byrån. Jag måste vara världssämst på att leta, för jag kollade där typ tre gånger. Hmm, typiskt mig.

Mycket står på schemat nu, oj oj oj. För en gångs skull är det roliga saker! Inte en massa plugg plugg plugg.

Och eftersom jag hittade sladden så har jag lagt in bilder! Hihi. Dem kommer snart, tihi.

Jag har ett problem. När jag lyssnar på musik på Spotify så kommer det ibland upp en gul moj där uppe där det står: There is a problem with your sound card. Spotify can't play music. Eh? Vad ska jag göra?! Hjälp mig någon, det är jätteirriterande!

HJÄÄÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0