Inflyttnings-/födelsedagsfest!

God morgon. Klockan är snart två och jag säger god morgon, det är inte okej. Eller kanske, med tanke på att jag somnade vid fem inatt.

Kvällen tillbringade vi hos Henke i Finsta! Jag och Mary åkte med Pallo som så snällt skjutsade oss trots att han bara fick en tjuga, haha! Värsta taskigt. Mutade honom däremot att han skulle få mer om han kommer när jag fyller år. Mahaha!

Hade en sjukt rolig kväll, vart ska jag börja? Vad hände, eller rättare sagt, vad hände inte? Haha! På den bra biten alltså. Hände så mycket så jag nästan inte kommer ihåg. Ser fram emot alla vackra taggningar som lär komma idag eller typ imorgon, hoho. När vi sjunger karaoke, när jag sjunger duett med Mattias och en massa knas. Oj oj. Jag är så sjukt hes idag, alltså.

Sen så tog vi taxi till stan och åt på Donken, mums. Efter att ha pratat med en sovande zombie och cyklat in i en kant av snö så började vi våran vandring mot Granloholm. JA, jag gick hem. Men inte ensam, så klart. Kaj och Mariam gick också. Mattias gick däremot ensam hem! Dumma han. Men skickade ett sms till honom och frågade hur det gick och han lever! Jippie.

När jag kom hem tvättade jag händerna som luktade tequila, tog bort salt innanför bh:n, stog på tvn och la mig i sängen med yohgurt och flingor. Jag var nämligen Henkes personliga bartender. Haha. När jag låg i sängen kollade jag igenom sms jag skickat/fått, inte snygga. Slocknade runt fem, överlycklig över att vara ledig dagen efter!!!

Idag ska jag plugga, städa, bära upp saker till förrådet och tvätta. Och ja, den här gången ska det bli gjort.

Oh no, idag är det söndag. Det betyder att det är måndag imorgon. Blääää.

Ska äta frulle nu. Peace

Bilder från kvällen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0