Helgen


Tack för igår brudar!


Första delen av kvällen gick väl egentligen åt att bygga ihop Elins vattenpipa. Haha, vi fattade verkligen ingenting. Vi tyckte att vi hade gjort rätt, men vi insåg att vattnet inte bubblade. Och inte så konstigt var det eftersom vi inte ens suttit fast röret som gjorde att luften ens kom ner i vattnet... Blondinerna!

Vid halv tolv fick vi alla skjuts till stan, gick på Stadshuset där det var nå hip-hopkväll. Isch, inte riktigt våran musik. Slutade med att vi lessnade och gick på Subway. Fick sedan skjuts med Alexandras Andreas hem.

Vaknade upp runt ett idag, låg och kollade på The Hills till typ klockan tre.. Inte normalt. Har insett att de är rätt roligt att kolla på ändå, vissa saker händer ju faktiskt i en annans liv också. Om de hade normala liv så skulle det ändå vara ganska nära verkligheten..

Äh, nu pallar jag inte nörda nå mer. Nu ska jag göra mig iordning för att gå ner till Natalie. Får se vad vi hittar på ikväll!

/Elin


Sitter förresten och tittar lite på LA Ink på TV.. Har hittat två tatueringar som jag
gillar, att kombinera båda på nå vis kanske skulle bli snyggt. Eller, vad tycks?!


tatueringar


hfgjjf


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiphop kväll på stads :| jag hatar att vara barn. :(

2010-01-09 @ 18:33:23
Postat av: Rosie-Rose

Kommentarer

Postat av:



Hiphop kväll på stads :| jag hatar att vara barn. :(



Ja det var ju jag som skrev det.

2010-01-09 @ 18:34:25
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Så pass bra var de inte, de var lite folk och hip-hop är de ingen som liksom dansar till.. Och bandet var totalt värdelöst!

2010-01-09 @ 18:38:32
Postat av: Angelica

Haha... den där har jag också kollat på men jag har ändrat en hel del på den :P

2010-01-17 @ 16:06:50
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0