Fiesta!

GRATTIS TILL KHADIJE SOM KLARADE KÖRKORTET IGÅR!!! ♥ hoppas du hittar en bra bil snabbt så vi kan brumma runt på vägarna snart, hihi.

Jobb igår då, tog bussen hem till den glade körkortskvinnan och hennes syster och där var också Ingrid och deras tremänning, eller nått! Skulle kolla på film, men datorn stängdes av hela tiden av någon konstig anledning, haha. Slutade med att vi satt i vardagsrummet och tjoade. Haha, ni är så knäppa. Bilder kommer, om ni nu vågar kolla på dem... Haha, inte snyggt!

Sov där och vaknade av att Kaj hade panik vid tjugo över sex, hon skulle åka och jobba och skulle öppna och tydligen så stod Klas ute och väntade på henne. Kvinnan var så trött så hon inte hade hört väckarklockan, höhö. Jag somnade om, vaknade av att Mariam skrek på mig och Ingrid och då var det bara att kliva upp! Gick hem och är nu hemma. Faktiskt skönt att ta en promenad :)

Nu ska jag sätta mig och plugga och sen städa lite här hemma innan brudarna kommer. Sen ikväll åker vi till Henke! Födelsedags-/inflyttningsfest där :) Wie wie, kul kul.

Bäst man sätter igång då!

Vill bara säga en sak.
Många vet inte vad lycka är. Dem säger att de är lyckliga men de vet inte egentligen vad det innebär. Lycka är inte när man slipper bråk ena dagen eller när ett förhållande bygger på en massa villkor. Lycka är när man har det man behöver för att må bra och man har lyckats lämnat det dåliga bakom sig. Jag är lycklig nu och det var länge sen jag mådde såhär bra. Jag har varit blind så länge och jag är inte ensam. Inse hur det ligger till och gör något åt det, eller lid. Your choise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0