En dag kvar!

Blev inge mer bloggande igår kväll, b-rudarna uppehöll mig, hehe.
Igår åkte jag först och handlade med mamma, syster och Robban, så nu är mitt kylskåp fullt med mat :) Tack mamma! ♥ Jag har helt klart världens bästa föräldrar.

Sen så gick jag på stan en stund med Kaj och Johanna, efter det mötte vi upp Angelica på Bite line! Mums. Pizzan Golden gate där är sjukt värd pengarna, mumsmumsmums. Var där ett bra tag och gick strax innan Timrå-Frölunda. Jag och Kaj spelade även på automaterna. Vi dubblande två gånger och när jag skulle dubbla tredje gången så puttade hon mig så jag tröck på den bredvid jag tänkte trycka på och tack vare det så förlorade vi allt! :( Haha.

Åkte med Angelica hem till mig :) Vi fixade naglar, lade ansiktsmasker och bara myste! Slingade även Johannas hår med hätta, vi drog ut hår ur hålen så hon skrek, haha! Och då menar jag drog ;) Vi hade jätteroligt åt det, haha. Vi tio åkte Angelica och Johanna hem, men Kaj sov hos mig! Vi var vakna till två, snackade skit och knasade oss som vanligt, haha. Hon är ju som hon är. KNÄPP! Det är det som gör dig så speciell, Kaj :)

Vi missade även bussen imorse. Vi hade gott om tid på oss, men så segade vi på så att vi missade den. Typiskt. Kom till skolan och hade svenska, dryg lektion. Har precis ätit lunch med Mary och hennes kompis. Slutar runt fyra idag, då blir det nog att kolla lite på stan och sen åka hem och packa! Imorgon åker vi :D Legendariskt!

Den här kvällen kommer bli jättedryg... Kommer bara vänta på att klockan ska ticka... :( Vill att det ska bli torsdag NU.

Bloggar mer ikväll då jag har tråkigt. Och kommer nog ett morgoninlägg innan jag åker imorgon. IIIHHH LÄNGTAR!

Hejåhå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0