Dagens sanning

Dagens syn på förhållanden är så jävla sjuka. Har man en pojkvän så ska man inte kunna förvänta sig att han är trogen. Det är helt sjukt och så jäkla fel. Så känner jag iallafall att killar i min ålder beter sig. Har varit med om två fall bara idag. De spelar ett så fult och idiotiskt spel mot sina flickvänner så jag har lust att spy på dem. Jag känner mig personligen ganska träffad när det gäller mitt senaste förhållande. Och det är det många fler som bör göra. Stora kräk, det är vad ni är!

Usch. Fy. Blä. Det är en av anledningarna till att jag är singel nu, nu slipper jag vara ett offer i spelet och på så vis bli sårad. *blänger på dig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0