Dagen D

Wei, jag har snart packat klart. Har en stor väska, men den var visst inte tillräckligt stor. Kommer måste bära lite i en till väska, suck. Min hårfön tar upp typ halva väskan, för den är ju sååå liten. NOT.

Känns som om det här kommer bli en ganska sömnlös natt. Vill bara att det ska vara torsdag morgon nu. Sen så kan det gärna få bli 10 juni, studentdagen och sen så kan de bli sommar och sen färdas fram till att man är typ 23år så att man kanske kan förenas med förhoppningsvis en mogen människa! Ish.

Imorgon ska mamma hämta upp mig, köra mig till Henke och hämta min kavaj och sen så ska vi brudar köpa subway-macka till bussen. Hoppas inte de blir en massa förseningar pga. vädret nu bara.

Hinner nog inte skriva nå mer imorgonbitti, lär ju ha en massa att göra ändå. Hoppas alla har de trevligt på jobben och på skolan medan vi har roligt :D MOHAHA!

Åbo - here we come!!! :D
Dessa två qvinnor + Angelica såklart! ♥



/En förväntansfull Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0