BUUU!

Ja, här kommer det mera, Mary! Hihi.

Elva uppdateringar igår. Tycker jag var duktigt av mig, haha. Dock handlade typ hälften om massa skit på två rader, men de räknas dem med! Hihi.

Idag ställde jag klockan på halv nio, inte särskilt smart eftersom jag sen insåg att jag började halv ett. Mary kom till mig och sov i min säng till elva, trött tjej som hade varit på specialidrotten på morgonen! Vi tog bussen till skolan och åt lunch och sen var det bara att sätta igång med plugget. Dock bara två och en halv lektion, smutt som bara den.

Efter skolan gick jag och mötte upp Johanna, sen kom även Mary. Jag köpte lösnaglar, strumpor, mascara, frukost och hårfärg! Sen åkte vi hem till mig och jag färgade Marys hår! De blev fiiiint! Väldigt mörkt med lite skimrande blått. Fränt, hon passade i det :) Alltså inte emo-blått, utan de skimrar blått i ljuset. Sen tog hon ett språng till bussen för att åka till skolan igen för öppet hus. Kul, yao. Njaaaa.

Då färgade Johanna håret på mig, har nyss sköljt ur det så vet inte riktigt hur det blev men färgen ser bra ut :) Typ samma som förut men lite mer röd/lila skimring. Blir nog bra! :) Jag har så pass tunnt hår så en förpackning hårfärg räcker till både mitt hår och tre träns med löshår... Sug på de.

Johanna åkte hem för 40 min sen, så nu sitter jag här och lyssnar på musik. Very najs, very najs.

Nu ska jag nog skölja ur löshåret!

20 februari blir det att fira mig!!! Vilka är sugna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0