B-rudarnas planering

Eller ja, iallafall min. FULLT.

22 jan - träna med Mary, efter det måste jag till Birsta och köpa nya hörlurar!
23 jan - Henkes födelsedags-/inflyttningsfest. Me like a lot.
24 jan - tvätta. Kul.
25 jan - LÖN. Handla mat. Mums.
26 jan - stan, Bite line och tjejkväll med övernattning hos mig!
27 jan - packa och plugga. Smutt!
28 jan - köpa Subway-macka och ta med på bussen till Sthlm! Kryssning till Åbo med Kaj, Johanna och Angelica! Kommer blir en underbar dag.. kväll.. natt....... ♥♥♥
29 jan - nästan hela dagen går åt att åka hemåt.
30 jan - parteeey
31 jan - lata mig utav bara helskotta!

Som ni ser så har jag mitt att göra resten av månaden...

Men SJUKT ROLIGT slut på månaden!

Februari är proppat med folk som fyller år, kulkulkulkul! (Y)




Enda bilden som knäpptes då vi åkte färja till Tallinn hösten -08. Min söta lilla bror som då skulle fylla 7 år.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på skitprogram på tv.

Pusssss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0