Äntligen fredag!


Ja, minst sagt. Äntligen helg!

Igår kväll fick jag besök av Andreas. Var rätt skönt att se honom igen, faktiskt. Snackade lite skit och så. Sen så fick han för sig att vi skulle åka till Big Boy, så då var det väl bara att lyda! Åkte tillbaka hem till mig och kollade på The Break-up eller vad den heter. Ganska söt film, hihi. Påminner en del om några som jag känner... Rätt väl? ;p


Och så idag då, inte nog med att det är fredag, jag är även ledig! Wiho! Alla lektioner idag var inställda, så jag sov till halv tolv. Smutt :) Mamma skulle komma hit så att vi kunde börja tapetsera om i köket, men hon kände inte för att åka iväg imorse när de var -30 hemma hos henne. Så de blir lite pill på måndag och så resten någon annan dag! Tror de kommer bli finfint :)


Sitter iallafall och väntar på mamma nu, hon kommer runt tre och hämtar mig och sen så ska jag följa med till Kovland och äta och så, sen så klockan sju ska jag anlända hos Alexandra! Hon fyller 19 på söndag :) Har väl inte direkt pengar eller så till att gå ut ikväll, så får se vad som händer när folket åker in till stan.

Igår så åt jag och Sanna lunch med Linus och han började prata om studenten. Kom in på att mösspåtagningen är den 19maj och att studentbalen är den 29maj... Inge mycket man längtar nu eller! Längtar så mycket så jag håller på att bli galen, tror jag.


Nä, nu ska jag nog vara duktig och plugga lite. Kul start på skolåret, förresten! Prov första dagen, prov tisdagen och torsdagen efter! Kanske måndag också? Herregud, ingen lugn och ro här inte.

Så ja, pluggning behövs garanterat!



Jag och Ante på julafton. Jag tänker inte försöka dölja något, jag älskar fortfarande
denna människa och är tacksam för tiden, trots allt. Stay true...



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0