<3


Ville bara poängtera att jag trivs så jävla bra med mitt liv nu. Jag har mina underbara vänner som alltid finns där och som man alltid har så kul med. Vi kan sitta i en pappkartong i mörkret och ändå ha kul. Det blir det man gör det till. Och vi gör något roligt av allt. Jag trivs så sjukt bra med er, äntligen har jag hittat mina riktiga vänner. Jag älskar att umgås med er, jag har mitt ex som jag lyckas umgås med som vän och det är helt underbart. Jag har allt jag behöver för att må bra, jag har er. Jag lever verkligen livet just nu.

Jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

vad hemskt att jag skulle kunna sitta i en pappkartong och dumma mig :O jag älskar dig :D <3

2010-01-17 @ 12:17:06
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du bara visste va din "vänlige" expojkvän håller på me, då skulle ni nog inte va så bra vänner längre =)

2010-01-17 @ 16:52:22
Postat av: Elin

du som är så cool och vet något då som inte jag vet, öppna käften då istället om du ens har något på min blogg att göra

2010-01-17 @ 17:51:15
Postat av: elin

jag vet vem du är din fjolla så de är bara att börja snacka

2010-01-17 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0