Vart är jag på väg?

Buu, onsdag idag då. Vaknade imorse och hade målarfärg i håret och på ögonbrynen. Tog ett bad och bara myste med mig själv innan skolan började halv ett. Eller ja, förutom att läraren var en halvtimme sen. Så ett började jag.

Fick ett roligt sms imorse, vem vet vad min framtid har att erbjuda :)

Satt btw till efter två någongång och pluggade matte. Usch, så ambitiöst. Inte konstigt att man är dödstrött nudå. Idag ska det bli ännu mer plugg, skulle vilja träna men skolan förstör!!! Gaah.

Nu ska jag dratta iväg på lektionen.

Och du, nu är jag trött på ditt gnäll. Nu har jag fått mitt sagt och hoppas att du håller dehär eller att du skärper till dig. Issch, får damp. Now you're goooone

Dvs, jag gjorde något åt det...

Klockan är inte ens tre och mitt liv har tagit ett stort steg bakåt och ett förhoppningsvis stort steg framåt, bara idag. *klappar händerna*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0