Vad har framtiden att ge?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kände att jag ville skriva av mig lite.. Känns som om jag lyckats igen, lyckats lagt energi och förhoppningar på fel.. saker. Man vill så mycket, men känns inte som om det finns något mer jag kan göra. Jag får ingen respons och jag önskar att saker bara rullade på, men önskningar går aldrig i uppfyllelse. Jag vågar inte tro eller hoppas nå mer, inte känna något alls. Vet inte hur jag ska bete mig just nu.. Jag kanske är naiv och går för snabbt fram, men det här är äkta. Mitt tålamod börja ge med sig, jag vill ha ett svar för att lätta på några kilon som tynger mina axlar. Är rädd att det svaret inte kommer vara det svaret jag vill ha. För som sagt, önskningar går aldrig i uppfyllelse...

Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0