Todilo!

Nu var det ett tag sen jag skrev, eller tja, två dagar sen.

Lördagen slutade inte direkt som jag tänkt, dårå. Eller ja, inte som jag trodde att den skulle iallafall. Hörde ett bankande på balkongen och det var ingen annan än Ante som stod där och kastade snöbollar på min balkis. Han kom in, sen så satt vi i trappuppgången och snackade lite. Slutade med att han ville sova hos mig och snäll som jag är så går jag med på det. Låg och pratade om lite allt möjligt, sen så slocknade vi någon gång på natten.

Sen på morgonen låg jag aslänge i sängen, inte pigg för fem öre. Efter ett tag kom mamma som skulle assistera med målningen, då hade btw Ante åkt till jobbet, som vanligt. Hann måla en del, inte mycket kvar nu :) På kvällen gjorde jag inte ett skit, kollade på Spiderman som är min och Antes film, hehe. Vi har tre filmer - Titanic, Spidermanfilmerna och 40 year old virgin :) Spiderman kollade vi alltid på hemma i skogen när de kom ut för nå år sen och den sistnämnda såg vi första gången vi träffades, hihi. Runt mars 2006 var det. Shit, vad tiden går fort... Hemskt.

I måndags var det full rulle - skola med assnygg redovisning av mig och Kim, haha. Sen så for jag och Ante till Big Boy, dock åt jag inget, duktig som jag är! Sen så gick vi på stan, han köpte en fin tröja på H&M, själv så säger plånboken nej till sådana saker just nu... It sucks.

När mannen gått tillbaka till jobbet så träffade jag upp syster, hon shoppade också.. Mitt shoppinghjärta gör ont. Iallafall, så gick vi till Donken och åt och dit kom också Kaj, Mariam och Ingrid. Vi satt där i typ 2 timmar, haha! Tiden gick svinfort. Satt och snackade bullshit, som vi tjejer är duktiga på ;) Efter det kom mamma och plockade upp mig och syster och så for vi hem till mig, skulle fortsätta med målningen. Kaj erkände även att hon bröt mot våra nyttighets-regler och åt en glass! Fy, Kaj, fy! Hennes straff blev att inte få smsa på hela måndagen fram till sju på kvällen. MOHAHA.

Kvällen tillbringades med plugg och senare med Ante som kom upp på en titt. Vi har så roligt tillsammans när det är bra. Varför kan det inte alltid vara så? Förstår inte vad det sitter i, alltså.

Idag, tisdag, har varit en dryg jäkla dag. Vaknade när Ante skulle till jobbet vid nio, somnade om, vaknade tolv huuuur trött som helst, skola halv ett och hade lektion i 20 min... Kul. Åt sen lunch med Ante och efter det for jag hem och pluggade Matte C! Så ambitiös jag är. Sen kom mamma hit och vi åt och målade vidare, som typ alla andra kvällar, haha. Det ser ut att bli riktigt bra, wie wie!

Förhoppningsvis blir målningen klar imorgon, senast på torsdag. Fredag och lördag blir pysseldagar hemma med att sätta upp tavlor och sånt. Nästa vecka kommer förhoppningsvis fondtapeten upp, längtar!

Resten av kvällen ska jag plugga ännu mer bara för att jag har bestämt mig för att få bra på det här matteprovet, även fast det är knas. Ska nog göra lite varm oboy och lägga mig i sängen och mysa framför en film :) Antes cola är frestande men han dödar mig om jag smakar, hehe.

Imorgon blir det: skola - plugg - måla.
Men har märkt de senaste dagarna; de blir aldrig bara det man tänkt sig!

Ha en trevlig tisdagskväll! Om det går.

Jag litar till ett ord som inte sagts...

Kommentarer
Postat av: jag

lite väl mycket ante tycker jag..

2010-02-10 @ 22:26:30
Postat av: Elin

tyck de då :) vad vill du ha sagt med det då?

2010-02-10 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0