I wanna feel love, love, love

Hellooooo!

Whazzuuup?

Issh, fett dryg.

Kom nyligen hem efter att ha varit på bio med Henke, såg Shutter Island. Den var bra! Trodde i början att den skulle vara läskig och jag blev lite nojig för jag är en liten chicken när det gäller skräckisar, hehe. I mitten av filmen blev det jättekrångligt och de dök upp en massa nya namn och hände massa knasiga grejer och jag hängde inte med alls :o Men sen på slutet knöts säcken ihop och man fattade. Det var en sån film som man tror man fattar från början, men sen så när man kommer till slutet så fattar man att man "fattat" helt fel ;p Hehe. Men den var bra! Sevärd :)

Och jag hade min "syndardag" idag, så jag fick äta onyttigt :D Wiiiie!

Jag börjar från början.

Hade gym på skolan idag, slutade runt ett. Visste inte vad jag skulle göra, så jag ringde mamma och frågade om jag kunde hälsa på en sväng på hennes jobb. När jag kom dit så satte hon mig i arbete, så Erik och jag pysslade på med en massa ordrar och syster lärde mig lite om hur man göra fakturor och sånt :D Rätt kul faktiskt! Hoppas på mer upplärning så snart som möjligt så att jag kan börja jobba :) Hihi. Just nu har de så mycket att göra så de har inte tid att lära upp mig :( Buhu buhu.

Vid fem for jag och syster och hämtade Sot hos veterinären, hihi. Lämnade honom hos syster, åkte och hämtade Robban och for sen och handlade lite käk. For sen till Donken och åt, hehe. Äntligen fick jag äta hamburgare och strips :D Men det var inte så gott som jag tänkt mig.. Är det "dieten" som ligger bakom de? :o

For hem, hade typ 20 min på mig att duscha och fixa mig innan Henke skulle hämta mig. Sprang som ett tok här hemma, hoppas ingen såg mig genom fönstren, he he he...

Snart kommer Kaj och då ska vi käka något och sen skjutsa fyllo, hehe.

Haha, Kaj, du måste fan tro att jag är knäpp... Men... men, aa.. Äh, jag är nog knäpp :) Dock tror jag att det är ett bra tecken... :)

Imorgon blir det jobb, sen så ska jag och b-rudarna käka och bara mysa :) Me like. Ställer läsken åt sidan och inser att livet är en fest med er även när man dricker Ramlösa! :) That's friendship!

Godnatt alla sömntutor och ta det lugnt alla alkisar, jag tycker synd om er

Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

livet är en fest med er :)

2010-02-27 @ 09:36:13
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid :)

2010-02-27 @ 10:52:55
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0