Fredag och lördag ♥

Har haft tokfullt på schemat den senaste tiden, så har inte haft tid med att uppdatera... Men nu så! Hehe.

Fredag: Matteprov på morgonen, iiih. Kan väl inte påstå att de gick varken bra eller dåligt. Får se vad resultatet blir, helt enkelt. Efter det så kom Ante och hämtade mig och så for vi till begravningen i Selångers kyrka. Sist jag var där var skolavslutningen i nian, minnen minnen. Det gick bra, försökte trösta Ante när jag såg att han blev ledsen, med att typ lägga handen på hans, men vrång som han är så puttade han bara bort mig. Hmm. Sen så var det dags för fika hemma hos Dahlströms, mys. Sen så for jag tillbaka till skolan en sväng och sen så var det dags att åka och jobba!

Stängningen gick OK, men... Mary var typ själv när alla andra hade rast så hon hann inte göra något på stängningslistan. Så när jag kom in efter rasten hade jag typ allt kvar att göra och de bara kom och kom och kom folk! Inte nog med det så kom det en hel buss med hockeykillar vid tio som förvärrade allt, man får tacka! Allt jag gjort rent var då skitit igen. Sjukt störande, så kom inte ifrån jobbet förrän strax efter ett. Fick skjuts hem med Issa, hade astråkigt hemma och var inte ett dugg trött. Hatar såna kvällar.

Lördagen ägnades först hemma med mamma, städade rent hemma, låg bokstavligen på golvet och skrubbade bort målarfärg ;p Åt blåkiosken-mat, mums! Sen så kom Mariam och Khadije hem till mig, där också min brorsa var. Skulle vara barnvakt till honom medan mamm var på jobbet. Vi fyra lattjade på och vi girls gjorde oss iordning för fiesta! :) Fick skjuts till Ida där vi skulle tillbringa kvällen! Kulkul!

Mycket hände den kvällen, hahaha.
Trappor. Indier. Dans på bord. Högtalare rakt på huvudet. En idiot. Motsatsen till en idiot. McDonalds. "Ehhh". Komplimanger. Kyla. Svartsjuka. Födelsedagssång. "21" & "Jag har aldrig". Ärlighet. Fejkstämplar. Och så en massa skratt och bus.

Där var min sammanfattning av kvällen/natten! Tack för en sjukt roligt kväll :) Ni är världsbäst! (+Mary såklart)

Massor med kärlek ♥



Gustav - Jag - Khadije

Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

Jag älskar dig till tusen.

2010-02-14 @ 23:56:04
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

True love!

2010-02-15 @ 18:59:49
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0