Torsdagsroadtrip med dem bästa

Nu är jag hemma :) Och jag är trött, minsann. Fick en glad överraskningen när jag såg ett mejl om att jag inte har första lektionen imorgon! :) Så jag har bara gym på hela dagen vid halv ett, skönt.

Förut kom Mariam och Khadije och hämtade mig, sen for vi hem till Mary ute på ööön. Efter lite skitsnack så åkte vi till jobbet och drygade med Ida i driven, hehe, det var riktigt roligt för hon fattade ingenting! Haha. Åkte sen och handlade på Ica Maxi, vi hade typ 10 min på oss, hehe. For sen till Gärde där Mary fick provköra lite och körde sen hem henne. Sen så for vi tillbaka till Gärde där jag fick testa bilen. Funderar starkt på att köpa hennes bil då hon ska flytta, om jag inte gör det så kommer jag ångra mig.. Fin i lacken, inga problem, ny växellåda, bensinsnål.. Och billig! Och efter att jag kört den så känns det super :) Nu jävlar!!! Då kommer jag bli mer peppad till att ta körkortet också. Ska prata med mina päron, hihi...

Funderar på lägga mig och glo på tv, har ännu ondare i halsen nu, det går seriöst knappt att svälja... Issh.

Och Fischer, ring inte mig och fyllesnacka nå mer ikväll, snääällllaaaa...

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0