Tors dag

Idag har fröken fräken varit på skolan och även ätit lunch med Mary. Tacos var det, gott men så som vi slabbar så blev det en hel del servetter, haha! Efter det mötte jag upp Ante en snabbis och sen var det dags att fara hem! Kom hem och pluggade stenhårt, det avbröts med en timme på gymmet! Fick skjuts hem med Pallo som också tränade. Sen så kom brorsan och mamma till mig, mamma och jag började måla och brorsan ville givetvis hjälpa till... Hehe.

Nu har dem åkt och jag målade sista själv så nu är jag klaaaar!!! :D Så skönt, äntligen kan man ställa tillbaka möbler ordentligt och ta bort allt slabb! 

Resten av kvällen ska jag plugga plugga plugga! Nu jäklar.
Så nu ska vi umgås, matteboken och jag.

Får se hur provet går imorgon med tanke på att jag inte är särskilt smart. Förut idag så fick jag 2+12-9=13... Det stod 5 i facit och blev lack och var bombsäker att de hade skrivit fel i facit... Suck, ibland är man bra trött uppe i huvudet alltså!

Imorgon blir det skola - begravning - gym - vara med brorsan - jobba till halv ett
Mummmss...

Plugg nudå, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0