Todilo!

Hejhopp gummi...kropp.

Blir en snabbloggning, ska till jobbet om en halvtimme och jag sitter i morgonrock, hehe. Bra där, Felin.

Jag somnade klockan fem imorse.. Tyckte jag personligen inte var särskilt populärt, men vaknade upp vid åtta och var värsta pigg :s Men lär ju vara görtrött ikväll istället. Efter jobbet så ska det handlas lite och vi ska hyra film, sen så ska vi göra käk hos mig och mysa heeela kvällen :) Den här helgen har varit en bra helg, verkligen :)

OCH DET SNÖAR UTE!!! Ska man måsta bli tokig på vädret eller?! Seriöst, det är snart mars, vart är våren?! Ja, inte fan är den i Sundsvall iallafall. Sjukt less på denna förbannade snö.

Nä, dags att göra sig iordning for work. See yaa later! Eller aa, kanske.

Dina ord och handlingar var bara en del av ditt spel, jag trodde inte att en människa kunde vara så idiotisk så jag gick på det, i hopp om att det jag kände bara var inbillning. Men nu vet jag, det var inte inbillning, det var värre än så.



Ta mig tillbaka till år 2006 och låt mig göra om mina val, låt mig ta rätt beslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0