Tisdagsbus

Idag har jag varit hos tandläkaren på 19årskontroll, tog sjukt lång tid. Missade därmed min enda lektion för dagen, for sedan ut till Birsta och beställde tapeter! Gick sen på jobbet och väntade på att Kaj skulle sluta. Efter många skratt och invändningar så lånade vi Henkes bil och tog den hem, haha. Runt åtta plockade hon upp mig igen, åkte hem till Angelica och fick bilderna! Vi åkte fram och tillbaka till Mary och runt överallt :) Tolv så var vi tillbaka på jobbet och lämnade bilen åt Henke som då hade slutat.

Nu har jag hoppat över alla detaljer, hahaha. Kanske lika bra de!

Nu måste jag sössa, klockan är mycket! Skolan imorgon, blä.
Efter skolan blir det Birsta med brudarna och plugg!



Jaaaag. En av alla bilder som vi knäppte igår!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0